Створення ефектних веб-сайтів, кольори, шрифти | Logotypes.com.ua

Банк логотипов

Банк векторных логотипов
Logotypes.com.ua

На главную | Новости | Ссылки | Контакты

 

– ЛОГОТИПЫ [3564]

Каталог

По категориям

По странам

По авторам

 

# A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Поисковый запрос может содержать как русские так и латинские символы

 

В качестве любого символа используйте *

 

Сегодня:

0

В этом месяце:

0

Актуальные новости »»»
  • Слух об ограничении работы YouTube в РФ не подтвердился
    Как отмечает замминистра госведомства, этот закон составлялся так , чтобы от него не пострадал Youtube. В Минкомсвязи не подтвердили информацию о законодательном ограничении видеоплатформы YouTube.
  • В Apple огласили сроки выхода давно ожидаемых наушников AirPods
    Руководитель компании попросил извинения за задержку, сообщив, что реализация наушников начнется до конца 2015 года . Для Apple это превосходный шанс отыграть потерянные на потенциальных продажах деньги.

Створення ефектних веб-сайтів, кольори, шрифти


_____________________________________________

Хочете, щоб сайт виглядав ефектно? Додайте якийсь класний принт. Його можна використовувати в якості фону, поставити в футер або придумати свій власний варіант оформлення. До речі, є ціла колекція красивих і безкоштовних принтів. Але що зараз в моді? Геометрія? Смужки? Морська тематика? Квіточки? Великий малюнок? Радимо подивитися на створення сайтів Тернопіль, модні блоги і глянцеві журнали: вони точно дадуть відповідь відповідь на ваше запитання.

Полюбіть мінімалізм

Іноді краще менше та краще. У моді цього принципом керуються дуже часто, в веб-дизайні - теж. Простий сайт повідомить аудиторії тільки найважливішу інформацію і назавжди позбавить вас від проблеми безладу. Ми можемо довго міркувати про красу і користь простоти, але Коко Шанель вже все сказала за нас: «Виходячи з дому, подивіться в дзеркало і зніміть прикраса, надіте останнім».

Не бійтеся кольору

У кожному сезоні модна індустрія вибирає так званий колір сезону. Іноді їх кілька. Останнім часом популярністю користувалися чорний, білий і комбінації з декількох яскравих відтінків. Хочете знати, що нас чекає майбутньої восени або взимку - погортайте модні блоги, а потім поміняйте основний колір вашого сайту на той, що обіцяє бути модним. Це найпростіший спосіб освіжити його і зробити більш сучасним.

Додайте аксесуари

Вбрання не виглядає закінченим без аксесуарів, будь то прикраса або утилітарна річ на зразок сумки або годин. З сайтом історія точно така ж, тільки в ролі аксесуарів виступають різні веб-додатки і симпатичні іконки.

Придумайте вічний логотип для сайту

Великий? Маленький? Текстовий? З великої літери? Логотип - це взагалі-то назавжди, тому потрібно постаратися і зробити так, щоб він відповідав духу вашого бренду. Відомі марки прекрасно це усвідомлюють і ні за що не поміняють свої логотипи, навіть якщо світ перевернеться. Що спадає на думку, коли ви чуєте «Шанель»? Ось про це і мова.

Зверніть увагу на типографіку

Модні дизайнери і модні журнали відмінно розбираються в шрифтах і ретельно працюють над типографикой. Якщо вам потрібна ідея, від якої можна відштовхнутися - подивіться глянець, він здорово надихає. І зверніть особливу увагу на оформлення обкладинки і на те, як текст поєднується з фотографією.

Вибирайте на розмір більше

Один з найгучніших трендів останніх років - оверсайз, що в перекладі з англійської означає «речі більшого розміру». І він - тренд - до сих пір не зник ні з подіумів, ні з вулиць. Все як і раніше носять одяг на два розміри більше, величезні сумки і масивні прикраси. Веб-дизайнери теж дотримуються цієї тенденції, спритно поєднуючи її з мінімалізмом. Приклади: помітний хедер, великі зображення, великий шрифт, іконки і кнопки, які неможливо пропустити.

Показуйте справжніх людей

І наостанок - найцікавіше. Нам дуже подобається, що модна індустрія все частіше показує людей, які виглядають природно. До побачення, моделі-худеньких і ідеальні жінки з рекламних каталогів! Відомі бренди почали міняти бездоганних, але стандартних моделей на нормальних людей. Під нормальними ми маємо на увазі чоловіків і жінок будь-якого віку, ваги, кольору шкіри і переконань. Для прикладу можна подивитися рекламну кампанію Живанши з Донателлой Версаче.

 

Як «приручити» цей прекрасний тренд? Дуже просто: відмовтеся від стічних фотографій відретушованих моделей і запрошуйте на зйомку звичайних людей з життя - клієнтів, друзів, родичів або акторів. Якщо все-таки довелося скористатися стічними знімками, прослідкуйте, щоб кадри не виглядали надто постановочними.



(Дата: 09.12.2016)

Другие новости: